Donnerstag, 4. Juni 2009

وقتی غارتگران پته هم را روی آب می ریزند


وقتی غارتگران پته هم را روی آب می ریزند

احمدى نژاد در جريان جنگ گرگها در نمايش انتخابات رژيم بدون اسم بردن صريح از رفسنجانى و فرزندانش گفت من مطلع شدم در بخش نفت من ديدم يكى از اين محصولات نفت را كه در كشتيها مصرف مى شود اين رو از سالهاى گذشته يک جا مى فروشند به يک دلالى كه در امارات است. اين كالایی كه يک جا مى دادند به اون فرد او هم چهارصد ميليون دلار سود مى كرد و مى داد به نفر بعدى. من فردى را فرستادم تحقيق كرد. يهو ما ديديم يک آقايى كه وابسته به يكى از سران كشور است و 15 سال اكثر قراردادهاى نفت را به جيب باند و گروه خودش ريخته ظرف يک هفته رفته يک شركت درست كرده، نه زمين داره، نه امكانات داره، نه تخصص داره قيمتش هم پايين تر داده، اما آمدند اون رو برنده اعلام كردند. دستكم 300 ميليون دلار مفت پول داشت مى رفت تو جيب اون، من به وزير نفت گفتم اينو متوقف كن، كى اين كار رو كرده، معلوم شد يكى از معاونين آقاى وزير نفت

Keine Kommentare: