Samstag, 18. Juli 2009

اخبار رویدادهای پس از نماز جمعه










جمعه خونین دیگری در تاریخ ایران رقم خوردجنایتکاران قسم میخورند که لباس شخصی ها مسلح نیستند!پس با دقت به این عکس که روز شانزدهم گرفته شده نگاه کنید.سلاحهای کمری آنان در مربع سرخ رنگ نشان داده شده است.این عکس رابرای رسانه های گروهی محل اقامت خود بفرستید.





***********************






































کودتاچیان به کروبی نیز رحم نکردند و با وحشیگری به او حمله رو شدندکسانی که دم از اسلام می زنند , حتی به لباس روحانی نیز رحم نمی کنند.به قول معروف: کسی که با مادرش زنا کند با دیگران چه ها کند؟
مهدی کروبی شیخ شجاع اصلاحات در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران، امروز جمعه توسط لباس شخصی های مزدور حکومت مورد تعرّض قرار گرفت و عمامه اش از سرش افتاد. حسين كروبي فرزند مهدي كروبي با اعلام اين خبر گفت :‌"‌هنگامي كه پدر من در خيابان هاي نزديك به دانشگاه تهران به سمت اين دانشگاه حركت مي كرد مردم بسياري پشت سر او حركت مي كردند و با سر دادن شعارهايي در حمايت از وي خواستار احقاق حقوقشان بودند كه به ناگهان پليس ضد شورش كه در مقابل ايستاده بودند اقدام به تيراندازي هوايي كردند كه در اين حال آقاي كروبي به جمعيت اعلام كرد كه بيش از اين جلو نيايند و خودش در صف اول به نماز جمعه خواهد رفت . ‌" وي ادامه داد : "‌در اين زمان پدرم را سوار بر ماشين كردند كه به دانشگاه ببرند ولي هنگامي كه مقابل دانشگاه پياده شد تعدادي از نيروهاي لباس شخصي مقابل در ايستاده و زیر چتر حمایت نیروی انتظامی به او حمله كردند و او را مورد تعرض قرار دادند به طوري كه عمامه وي از سرش افتاد . انها به فحاشي پرداخته و الفاظ بسيار زشت و زننده اي را به كار مي برند .





**********************






جنازه ترانه موسوی پس از اینکه مورد تجاوز قرار گرفت , سوزانده شد
ترانه موسوی که چندی قبل عکس او را در همین خبر منتشر کردیم , پس از اینکه دستگیر شد , چنان مورد تجاوز جنسی از سوی مامورین قرار گرفت که به دلیل پارگی رحم و مقعد به بیمارستان منتقل شد و دو روز پیش جنازه سوخته شده او در بین کرج و قزوین یافت شد.جنازه او را به شکلی آتش زده بودند که آثار تجاوز و پارگی مقعد قابل شناسایی نباشد.لازم به توضیح است که بنا به گفته دوستانه ترانه و به نقل از خبرگزاری ایران پرس نیوز خانواده ترانه زیر شدیدترین فشارها قرار دارد تا از گسترش این خبر جلوگیری شود.


***********************







شادی صدر در راه نمازجمعه ربوده شد
شادی صدر که به همراه تعدادی از اعضای گروه میدان زنان به صورت پیاده در خیابان کریم خان در حال رفتن به نماز جمعه بود، با حمله نیروهای لباس شخصی مواجه شده و وي را به زور سوار یک ماشین پژو كردند. طبق نوشته سایت میدان زنان، دوستان حاضر در محل می گویند سعی کرده اند او را از دست نیروهای لباس شخصی، که هیچ حکم و حتا توضیحی ندادند که از طرف چه ارگانی هستند و خانم صدر را به کجا می برند نجات دهند. آنها چنان او را کشیده اند که مانتو و روسری او از تنش خارج شده است.



***********************





کودتاچیان حتی به افراد معلول هم رحم نمی کنندسعید حجاریان که نه قادر به راه رفتن و نه قادر به تکلم است , همچنان در زندان به سر می برد.

Keine Kommentare: