Sonntag, 11. November 2007

بـیـانـیـه جمعی از مدافعان منافع ملی ایران

بـیـانـیـه

جمعی از مدافعان منافع ملی ایران


تصویب طرح غیرالزام آور تقسیم عراق به سه منطقه قومی – مذهبی "شیعه و سنی و کرد" – انتشار نامۀ آقای انوشیروان بارزانی نخست وزیر حکومت ایالتی کردستان عراق در شماره هفتم اکتبر روزنامه وال استریت جورنال در رابطه با تصویب لایحه فروش نفت و گاز در پارلمان محلی و عقد قرار داد با کمپانی های نفتی – شدت گرفتن حملات حزب تجزیه طلب "پ- ک - ک" به مرزهای جنوبی ترکیه و سکوت معنی دار نیروهای اشغال کننده عراق در مقابل عملیات تروریستی آنان زنگ خطر را در منطقه خاورمیانه به صدا در آورده و موجبات نگرانی ملت های این منطقه از جمله ملت ایران را فراهم آورده است بویژه اینکه تحریک اقلیت های قومی – مذهبی در مناطق مرزی کشور ما آغاز گردیده و این گمانه زنی را قوت بخشیده است که طراحان حمله نظامی به ایران گروه های تجزیه طلب ضد ایرانی را برای انجام "عملیات پشت زنی" به هنگام شروع حملات هوائی ارتش های مهاجم آماده می کند. بر این اساس و با توجه به جدی بودن خطری که منافع ملی و تمامیت ارضی کشور ما را مورد تهدید قرار داده است و با تأکید بر این واقعیت که نیروهای مقاومت ملی ایرانی به محض مشاهده تجاوز به مرزهای کشور بشدت در مقابل تجزیه طلبان اجیر شده بوسیله نیروهای مهاجم ایستادگی نموده و توانائی هرگونه کمک به مهاجمین را از آنان سلب خواهند کرد.
به رهبران کشورهائی که سودای حمله نظامی به کشور ما را در سر می پرورانند هشدار می دهیم:

١- رهبران سیاسی و نظامی کشورهائی که گزینه حمله نظامی به کشور ما را روی میز خود گذاشته اند بهتر است پیش از آغازجنگی که قادر به پیش بینی عواقب آن نیستند، اطلاعات دقیقی از میزان علاقه و وابستگی ایرانیان به سرزمین آباء و اجدادی خود از منابع موثق (نه از خبرچین ها و تجزیه طلبان ایرانی) دریافت و از تکرار اشتباهی که در عراق مرتکب شدند خودداری نمایند.

٢- به روایت "موگواران" (کمسرسیوم نیوز) آقای "مک نری" گزارشگر فاکس نیوز طی سخنرانی خود در کمیته امور عمومی اسرائیل (ایپک) گفته است: "حملات هوائی به ایران بسیار آسان است چهل و هشت ساعت حملات مکرر به ٢٥٠٠ نقطه حساس برای از کارانداختن تأسیسات اتمی، پایگاه های نیروی هوائی، دریائی و موشک های شهاب ٣ و کنترل کلی فرماندهی ایران کافی خواهد بود، بعد از آن به ایرانیان فرصت خواهیم داد تا کشورشان را بازسازی کنند..." صرفنظر از اینکه دخالت و اظهارنظر یک "گزارشگر" در این مورد آشفتگی فضای نهادهای تصمیم گیری آمریکا را انعکاس می دهد. لازم به یادآوری است که هزینه احداث تأسیسات و مراکز حساس و حیاتی مورد اشاره وی را ملت ایران پرداخت کرده است نه ملایان حاکم بر ایران! بر این اساس حمله به این مراکز و تخریب آنها به مثابه حمله مستقیم به منافع ملی ما می باشد. طبیعی است که در چنین درگیری طرف دعوای نیروهای متجاوز ملت ایران خواهد بود.

٣- مردم ایران اعم از مخالف و موافق رژیم غیر دموکراتیک حاکم بر کشور ما، از هم اکنون در سراسر کشور و در خارج از کشور خود را آماده دفاع ملی در برابر حمله احتمالی به میهن خود می کنند و این همان حقیقتی است که روزنامه نگاران اجیر شده و خبرچین های فرصت طلب ایرانی نما کوشیده اند از نظر مسئولان و نهادهای تصمیم گیری کشوری که قصد حمله نظامی به ایران را دارد مخفی نگهدارند. (در این زمینه اخبار و گزارشات جعلی "allvebcur" عراقی را بخاطر بیاورید).

٤- رسانه های صوتی و تصویری فارسی زبان که هزینه آنها را ایالات متحده آمریکا تأمین می کند با تولید برنامه های نفاق افکنانه و چهره سازی از افرادی که فاقد وجاهت ملی بوده و مطلقا مورد اعتماد مردم ایران نیستند بجای کمک به برقراری فضای صلح آمیز و رفع تنش ها به گسترش جو سؤظن و بی اعتمادی دامن می زنند.

٥- برخلاف تبلیغات و تلقینات کسانی که منافع شخصی خود را در ویرانی ایران جستجو می کنند، حمله نظامی نه تنها مقدمه ای برای سقوط رژیم نخواهد بود، بلکه موجبات تحکیم موقعیت و ادامه حیات آن را فراهم می کند و میدان عمل برای فعالان حقوق بشر و آزادی های اساسی محدود تر و تنگ تر می شود.

٦- تاریخ ایران به روشنی شهادت می دهد که مردم این سرزمین، دفاع از تمامیت ارضی میهن خود را اساسی ترین وظیفه ملی خود می شناسند و به تجزیه طلبان اجیر شده از سوی بیگانگان به چشم "بیگانه" و نه با دید هموطن می نگرند. طبیعی است در شرایطی که کشورشان مورد حمله قرار بگیرد با این عناصر ضد ایرانی بعنوان واحدی از نیروهای متجاوز خارجی برخورد خواهند کرد.

پنجم نوامبر ٢٠٠٧


ثریا بوذرجمهری فعال سیاسی و حقوق بشر
آقای عباس آهوچشم فعال سیاسی
مهندس حبیب روحانی فعال سیاسی و حقوق بشر
آقای حسینی پژوهشگر سیاسی
منوچهر کاوه زاده روزنامه نگار و فعال سیاسی
دکتر حسن کیوده پژوهشکر و فعال سیاسی
انوشیروان مدنی دبیر گروه ایرانیان مبارز و روزنامه نگار
مهندس بهرام معصومی روزنامه نگار و فعال سیاسی و حقوق بشر
دکتر امیر ممتاز فعال سیاسی
دکتر مسعود هارون مهدوی فعال سیاسی و حقوق بشر
دکتر ساسان هارون مهدوی مسئول سازمان جوانان جبهه ملی خارج از کشور

Keine Kommentare: