Donnerstag, 15. Mai 2008

کارگران هفت تپه: این بچه گرسنه وعده سرش نمی شه




کارگران هفت تپه: این بچه گرسنه وعده سرش نمی شه
کارگر هفت تپه ایم گرسنه ایم گرسنه


معیشت زندگی حق مسلم ماست


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران: بنابه گزارشات رسیده از شوش، صبح امروز کارگران به اعتراضات و تجمع خود در مقابل فرمانداری ادامه دادند. تجمع ، اعتراضات و اعتصاب کارگران وارد دهمین روز خود شد، که پنجمین روز اعتراضات درمقابل فرمانداری شوش همچنان ادامه دارد. در اعتراضات امروز نزدیک به 2500 کارگر شرکت دارند.کارگران شعارهایی مانند : معیشت و زندگی حق مسلم ماست/ کارگر هفت تپه ایم گرسنه ایم گرسنه / مسئولین بی لیاقت استعفا استعفا/ مرک بر شفیعی/ مرک بر زیبدار / کارگر هفت تپه ایم می میریم ذلت نمی پذریم و شعارهای دیگر را سر می دادند.
اعتراضات کارگران نسبت به روزهای دیگر شدت یافته و کارگران ازبی پاسخی و وعده و فریب دست اندرکاران به آنها خشمگین هستند.
از طرفی دیگر نیروهای انتظامی ، گارد ویژه و مامورین وزارت اطلاعات چندین برابر روز های قبل در نقاط مختلف شهر مستقر شدند و تعداد زیادی نیرویهای تقویتی از شهرهای مختلف استان به شهر شوش گسیل داشته اند.نیروی های موجود کارگران را در محاصره خود دارند و از راهپیمائی کردن آنها به سمت مرگز شهر جلوگیری کردند . این نیروها همچنین از پیوستن جوانان و مردم به صفوص اعتراضات کارگران ممانعت می کنند.
در حال حاضر اعتراضات کارگران ادامه داردو تعداد آنها نسبت به روزهای قبل افزایش قابل توجهی داشته است. کارگران اعلام کردن تا رسیدن به خواسته های خود به اعتراضات ادامه خواهند داد.
کارگران هفت تپه خواهان حمایت کارگران شرکت ملی نفت و سایر کارگران ایران هستند. لازم به یادآوری است نمایندگان بعضی از واحدهای صنعتی استان به منظور حمایت از کارگران در تجمع امروز آنها حضور داشتند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، از خواستهای کارگران نیشکر هفت تپه حمایت می کند و خواستار حمایت سازمان جهانی کار و سندیکای کارگری جهان از کارگران ایران است
.

Keine Kommentare: