Donnerstag, 24. April 2008

دعوت جوانان جبهه ملی ایران به گردهمائی در مقابل سفارت امارات





دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز و جوانان جبهه ملی همگام با جوانان پان ایرانیست
پاینده ایران

دعوت "جوانان جبهه ملي ايران" به گردهمایی در مقابل سفارت امارات

تبریز نیوز:سرویس سیاسی:جمعی از "جوانان جبهه ملي ايران" با صدور اطلاعیه ای خطاب به مردم ایران ، آنان را به گردهمایی اعتراض آمیز ، در روز ملی خلیج فارس، در مقابل سفارت امارات در تهران فرا خواندند.
متن کامل این اطلاعیه که به امضا 50 نفر از "جوانان جبهه ملی ایران" رسیده در زیر آمده است.

هموطنان عزيز !
تحولات و رخدادهاي سياسي در منطقه با سرعت بسيار بر عليه منافع ملي ايران مي گذرد بي آنكه حاكميت، اندك وقعي به آن نهد. كشور نوپاي امارات كه روزگاري به رسميت شناخته شدنش در گرو امضا كشور ايران بود امروز با پشتیبانی اتحاديه عرب و برخی ابرقدرتهای جهان چشم طمع به خاك اين سرزمين داشته و مترصد فرصت و خطاي مسئولان جمهوري اسلامي است تا به بهانه آن بخشي از اين آب و خاك را از ميهن عزيزمان جدا نمايد.

هم ميهنان گرامي !
يكي از خاندان هايي كه در تاريخ چند صد ساله اخير ايران هميشه مورد سرزنش تمامي ايرانيان قرار گرفته سلسله قاجار بوده است ، چرا كه با بي كفايتي و بي درايتي بخش عظيمي از اين سرزمين را به بيگانگان واگذار نمودند و در امانتي كه به دست آنان سپرده شد خيانتي فراموش ناشدني کردند. لذا ما ايرانيان براي حفظ تماميت ارضي کشور وظيفه خود مي دانيم با تمام وجود و با کاربرد تمامي ابزارهاي ممكن امانت سپرده شده به خود را حفظ نماییم تا نه گزندي به كشور عزيزمان وارد گردد و نه در تاريخ به خيانت در امانت متهم گرديم. بنابر اين ما جوانان جبهه ملي ضمن دعوت از تمامي هموطنان در روز 10 ارديبهشت ساعت 11 بامداد همزمان با روز ملي خليج پارس ، به همراه ساير هم رزمان در برابر سفارت امارات گرد مي آييم تا اعتراض شديد خود را به گوش مسئولان آن شيخ نشين رسانده و اعلام نماييم که حتي اگر مسئولان جمهوری اسلامی در برابر گزافه گويي هاي آن ها سكوت كنند ، ملت ايران هرگز از يك وجب خاك خود نخواهد گذشت.

اشکان رضوی/افشین حسینی/اکبر فهیمی/امیر شریفیامیر شیخ الاسلام /امین قلعه ای/ابراهیم مرادی/آرش رحمانی /آرش صدیقی/بهرام رحمانی وحید/بیژن جانفشان /پیام طیب زاده/پیمان عارف /تیرداد بنکدار /حامد آیینه وند/ حامد عزیزی/حسین دهوس/ حمید رضا خادم/رضا درودی /رضا رادفر /رضا عزیزی/رکسانا خلیل الله/ژیلا سربازی /سحر بذرافشا/ سلمان سیما /سمیرا جمشیدی/شیوا نصر/شیوا نوجو/علی اسماعیل زادگان/علی حاج قاسمعلی /علی علیمحمدی /علی قادری/غلامرضا کاظم زاده/فاطمه رحمانی/فرهاد میرفتاحی/فریبا درودی /کاوه بقایی ماکان/مجید ستاری/محسن رهامی/محمد شوراب/مریم شاه حیدری/مسعود لقمان/مونا مقدم/مهدی الیاسی /میثم نظمی /نادر تقی زاده/نیما ناصرآبادی/وحید نوذری /هوتن دولتی /هومن دولتی/

***********************************************

دانشجویان تبریز همگام با جوانان پان ایرانیست در دفاع از تمامیت ارضی ایران زمین

تبریز نیوز:سرویس سیاسی: دانشجویان دانشكده "حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد تبریز"، در آستانه دهم اردیبهشت‌ "روز ملی خلیج فارس" ، با برپایی تجمعی اعتراض خود را به اقدام سایت گوگل در تغییر نام "خلیج‌ همیشه فارس" اعلام خواهند کرد.
این تجمع اعتراضی ، از ساعت 11:30 الی 12 روز سه‌شنبه دهم اردیبهشت‌ ماه 1387 ، در روبروی درب ورودی همین دانشگاه برگزار خواهد شد.
دانشجویان این دانشگاه ضمن محكوم كردن این عمل مراتب تاسف خود را ابراز و خواهان پیگیری مجدانه قضایی مسوولان كشور در این باره شده و از تمامی دانشجویان در دانشگاه‌های ایران خواسته‌اند در اقدامی مشابه و مشترك در این روز بزرگ به دفاع از خلیج همیشه ‌فارس بپاخیزند.
لازم به یادآوریست؛در همین روز تجمع اعتراض آمیز گسترده ای در پاسخ به ادعاهای موهن و بی اساس امارات متحده عربی و چند شیخ عرب در خصوص سه جزیره همیشه ایرانی ، به دعوت "سازمان جوانان پان ایرانیست"، در ساعت 11 روز سه شنبه 10 اردیبهشت 1387 در برابر سفارت امارات متحده عربی در تهران برگزار خواهد شد.
خاطر نشان می سازد؛ ایرانیان خواهان واکنش مناسب تر تشکل های دانشجویی ، احزاب و گروه های سیاسی و فرهنگی در داخل و خارج از کشور ، در دفاع از تمامیت ارضی کشورشان هستند..

تجمع دانشجویان و فعالین مدنی مشهد در اعتراض به گوگل و ادعای کذب بر جزایر سه‌گانه ایرانی


به اميد ايراني آباد و آزاد در سايه حاكميت ملي
پاينده ايران
_______________________________________________________________________

Keine Kommentare: