Montag, 28. Juli 2008

بیست و نه نفر امروز در تهران اعدام شدند


بیست و نه نفر امروز در تهران اعدام شدند

رژیم جنایت پیشه جمهوری اسلامی بامداد امروز 29 نفر را در تهران حلق آویز کرد.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تهران با اعلام خبر اعدام این تعداد نوشت اتهام اعدام شدگان "قاچاق مواد مخدر و قتل" عنوان شده است.
رژیم اسلامی در گذشته شماری از زندانیان سیاسی را تحت همین عناوین اعدام کرده است.
اعدام دسته جمعی این افراد اقدامی است که در سال های اخیر بی سابقه بوده است.
این اقدام جنایتکارانه فقط بمنظور ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه صورت می گیرد و بیانگر نیاز شدید سران رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی برای مقابله با فضای انفجاری جامعه و اعتراضات فزاینده مردمی است.
جرم 30 اعدامی چیست: مواد مخدر یا شورش در اعتراض به سهمیه بندی بنزین
خبرنامه شیراز: در حالی که تا ساعاتی دیگر حکم اعدام 30 تن در تهران اجرا خواهد شد خبرهای مختلفی در این باره به گوش می رسد.
یک منبع آگاه در یکی از دادسراهای تهران در رابطه با 30 نفري كه قراراست اعدام شوند گفت:این افراد از جمله کسانی هستند که سال گذشته به جیره بندی بنزین در ایران اعتراض کردند و به دلیل آتش زدن چند پمپ بنزین و به جرم تخریب اموال عمومی بازداشت شدند, اما اکنون به عنوان اراذل و اوباش و قاچاقچی پای چوبه دار ميروند و حکومت، برای جلوگیری از ایجاد واکنشهای بین المللی،دلیل اصلی اعدام آنها را مخفی نگه ميدارد.
محمد مصطفایی، وکیل پرونده متهمان و مجرمان نوجوان نیز در گفت‌وگو با دویچه‌وله در این باره گفت:آنگونه که من خبردار شده‌ام، اینها افراد خاصی هستند و عنوان اشرار را به آنها داده‌اند. تاریخ اعدام این سی نفر هم به روال عادی نیست. معمولا چهارشنبه آخر هر ماه، دادسرای جنایی تهران اعدام‌ها را اجرا می‌کند، اما اینها قرارست روز یکشنبه اعدام شوند. اینها کسانی هستند که یا در دادگاه‌های انقلاب محاکمه شده‌اند یا در دادگاه‌های ویژه جرایم خاص
.

Keine Kommentare: