Donnerstag, 21. August 2008

تیراندازی ماموران رژیم بسوی مردم در گرگان


یراندازی ماموران رژیم بسوی مردم در گرگان

پارسیان نیوز: دادستاني شهرستان گرگان از وقوع درگيري ميان عوامل انتظامي و عاملان ساخت و ساز غيرمجاز در بلوار صياد شيرازي گرگان و مجروع شدن سه نفر در اين درگيري خبر داد.
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي دادگستري كل گلستان، با گزارش ماموران شهرداري گرگان مبني بر ساخت و ساز غيرمجاز در اين بلوار و درگيري افراد متخلف و خاطي با ماموران شهرداري، گشت انتظامي كلانتري 11 گرگان به اين محل اعزام شد تا از اقدامات غيرقانوني اين گروه جلوگيري كند.
دادگستري گلستان ادامه داد: در پي اين اقدام حدود هشت نفر از عاملان ساخت و سازهاي غيرمجاز در اين بلوار با چوب، چماق، كارد و قمه به مقابله با نيروهاي انتظامي پرداختند كه در اين درگيري يكي از ماموران كادر انتظامي شديدا مورد كتك كاري قرار گرفت.
در پي اين حادثه مامور همراه وي ابتدا 10 تير هوايي براي متفرق شدن اين افراد شليك مي‌كند و چون متهمان همچنان به كتك كاري مامور انتظامي ادامه مي‌دهند، به ناچار مامور انتظامی دو تن از آنان را از ناحيه كمر به پايين مورد اصابت تير قرار مي‌دهد.
بر اساس اعلام دادگستري گلستان به نقل از دادستاني گرگان، مامور انتظامي و دو تن از متهمان اين درگيري به علت جراحات وارده هم‌اكنون در بيمارستان پنج آذر گرگان بستري شدند و تحت درمان هستند

Keine Kommentare: