Donnerstag, 4. Dezember 2008

بازنشستگان اتوبان بزرگ ذوب آهن را مسدود کردند

بازنشستگان اتوبان بزرگ ذوب آهن را مسدود کردند


گزارشی دریافتی: صبح امروز سه شنبه مورخه 12 .9 . 87 کارمندان و کارگران بازنشسته ذوب آهن اصفهان طی فراخوانی که بیشتر به یک توافق خودمانی بین خودشان بسته شده بود اقدام به بستن و مسدود کردن اتوبان اصفهان به سمت ذوب آهن را نموده اند که تا این لحظه همچنان در حال انجام می باشد
کارگران و کارمندان بازنشسته این کارخانه بزرگ و قدیمی همچون سنوات و ماههای گذشته خواستار معوق های عقب افتاده خود و همچنین اصلاح سیستم مشکوک حقوقی خود می باشند که با هر تغییری در سطح کلان کشور در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان هم همچنان سر آنها بی کلاه می ماند، هستند .
این قبیل اقدامات همانگونه که اشاره شد در ماهها و سالهای گذشته نیز صورت پذیرفته است که همیشه با حضور و دخالت پلیس و نیروی انتظامی و گاهی اوقات با دادن وعده هایی به اتمام رسیده است .
در تحصن آرام امروز نیز تعدادی از رانندگان با خودروهای سنگین خود مسیر رفت از اصفهان به سمت ذوب آهن را در پلیس راه فولادشهر و همچنین مدخلهای ورودی و خروجی فولادشهر به ذوب آهن مسدود کرده اند و از همان لحظات اولیه حضور پرنگ پلیس راه و نیروی انتظامی نیز مشهود می باشد .
کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از قدیمی ترین کارخانه های بزرگ و مادر در ایران می باشد که فعالیتش را در رژیم گذشته و با استخدام هزاران جوان جویای کار آغاز کرده است و نیروهای فراوان و متخصصی را نیز به بازار کار کشورمان که در حال توسعه بود ارائه داده است .
این کارخانه در کیلومتر 30 جاده اصفهان به سمت شهرکرد قرار دارد و در جوارش شهرهای فولادشهر و زرین شهر و چنیدن شهر و روستای دیگر نیز می باشد و درصد قابل توجهی از بازنشستگان مذکور ساکن در شهرهای ذکر شده از جمله فولادشهر و اصفهان می باشند .
در حال حاضر نیز با توجه به کاهش قیمت جهانی آهن و فولاد و همچنین رقابت کشورهای اوکران و چین و ... بازار آهن و فولاد ایران روزهای خوبی را بسر نمی گذراند
.

Keine Kommentare: