Montag, 9. Juli 2007

اعلامیه 18 تیر از دبيرخانه حزب ملت ايران

پاينده ايران

اي آفريدگار پاك تو را پرستش
مي‌كنم و از تو ياري مي جويم

هيجده تيرماه 78 نماد مقاومت و آزاديخواهي نسل جوان
هم ميهنان!

رويداد 18 تير 1378 واكنش خود جوش فرزندان ملتي است به عملكرد آن بخشي از حاكميت كه در درازاي سالهاي پيشين تمام راههاي قانوني اظهار نظر ، گفتار و نوشتار را برملت بسته اند و فعالان سياسي را به شيوه هاي قرون وسطائي به اسارت و زندان كشانده اند و در حركتي ضد انساني با اقدام به قتلهاي زنجيره اي سياسي به كشتار فرزندان راستين ميهن دوست چون داريوش و پروانه فروهر ، مختاري ، پوينده و ... .پرداختند.
هشت سال پيش قانون گريزان در لباس "قانون" با برخورداري از كمك بخش هائي از حاكميت به خوابگاه كوي دانشگاه تهران و سپس دانشگاه تبريز يورش بردند و فاجعه آفريدند تا به باورشان هر صداي حق طلبانه را در گلو خفه نمايند .
در پي اين استراتژي ضد ملي به جوانان فرهيخته سرزمين مان ، اين پيشتازان راستين دفاع از حقوق ملت و آزادي درگاهواره اي مقدس دانش و پژوهش به گناه ظلم ستيزي و آزاديخواهي با نقشه از پيش ساخته شده يورش برده در خواب و بيداري همه كس و همه چيز را به خاك و خون كشيدند و در پايان اين يورش شبانه منجر به شهادت يك تن گرديد . شگفتا فقط يك نفر از يورش گران به اتهام دزديدن يك ماشين ريش تراشي محكوم گرديد و بس !!
هم ميهنان!
توطئه طراحي شده آن روز سناريوئي بود براي سركوب نيروهاي ملي و آزاديخواه با اين هدف كه جامعه رابه سكوت گورستاني و خفقان بكشند و فرزندان راستين ملت از جمله دانشجويان آزاده و شماري از پايوران حزب ملت ايران را به بند كشيدند و هنوز پس از گذشت 8 سال شماري از جوانان ميهن دوست از جمله احمد باطبي ، مهرداد لهراسبي و همچنين مهندس حشمت اله طبرزدي هم چنان دوران محكوميت خود را مي‌گذرانند، تا كي بايد اين بگير و بندها ادامه يابد ؟
چرا دانشجويان ، كارگران ، زنان ، فرهنگيان و بالاخره اقوام ايراني با طرح كمترين خواسته بحق سياسي و فرهنگي با فشار و تهديد و زندان روبرو شوند ؟
زنان و مردان ايران زمين !
ما بر اين باوريم پيامد حكومت تك صدائي وضعيتي است كه امروز كشورمان با آن روبرو است كه نابساماني هاي اقتصادي ، اجتماعي ، فرهنگي و سياسي ايران را با خطر جنگ و تجزيه روبرو كرده است.
حزب ملت ايران با بزرگداشت ياد و خاطره اين روز ضمن نفي هر گونه خشونت بر ضرورت ادامه مبارزه مسالمت آميز به دور از خود محوريها و خودخواهي ها براي رسيدن به مردم سالاري ، تمام گروه هاي سياسي و مبارزان و علاقمندان به ايران را در يك جبهه همبستگي ملي فرا مي‌خواند
باشد تاريخ از نسل ما به گونه ،زنان و مرداني كه با همه توان براي نگهداشت استقلال و رسيدن به آزادي و عدالت اجتماعي از راه برقراري مردم سالاري كوشيدند ، ياد كند .

درود بر روان شهيد عزت ابراهيم نژاد و اكبر محمدي
آزاد باد دانشجويان وفعالان صنفي، سياسيون وفعالان در بند اقوام ايران زمين
برچيده باد زندان سياسي
برقرار باد همبستگي تمام نيروهاي استقلال طلب و آزاديخواه
برقرار باد مرد سالاري


دبيرخانه حزب ملت ايران
تهران – 18 تيرماه 1386 خورشيدي

Keine Kommentare: