Montag, 2. Juli 2007

جلوگیری از اعدام هشت جوان در قائم شهر

مردم اجازه ندهید

نگذارید این ۸ جوان در ملاء عام در قائم شهر به دار آویخته شوند!

جمهوری اسلامی حکومت اعدام و شکنجه و سرکوب و شلاق است. در کارنامه این رژیم اعدام بیش از صد و پنجاه هزار تن از مخالفین ٽبت شده است. هر روز ادامه این حکومت سیاه در عین حال ادامه کار یک ماشین اعدام و کشتار و آدمکشی است. نمونه های زیر گوشه ای از عملکرد روزمره این رژیم است :

رئیس دادگستری قائمشهر گفته است : "حكم اعدام هشت نفر از اراذل و اوباش و متجاوزان به عنف توسط دادگستری اين شهرستان صادر شده است." وی گفت این قربانیان "میانگین سنی ۱۸ تا ۲۵ سال دارند." قرار است این افراد را "برای عبرت در ملاء عام به دار آویخته" شوند.
مردم آزادیخواه :
نباید اجازه داد تا این جوانان به دار آویخته شوند. نباید اجازه داد تا بساط این جنایت اسلامی را در ملاء عام براه بیندازند. این ماشین اعدام و کشتار را باید متوقف کرد. اعدام جنایت است. قتل عمد است. عملی ضد انسانی و شنیع است. اعدام و قتل و جنایت دو روی سکه آدمکشی هستند. بساط اعدام و آدم کشی اسلامی را باید در هم شکست.
مرکز پیگرد سران رژیم اسلامی به جرم جنایت علیه مردم از تمامی سازمانهای آزادیخواه و برابری طلب و علیه اعدام میخواهد که علیه این جنایت رژیم اسلامی دست به اعتراض گسترده بزنند.
سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی !
ماشین اعدام و آدم کشی اسلامی را باید درهم شکست !
مرکز پیگرد سران رزیم اسلامی به جرم جنایت علیه مردم۲۸ ژوئن ۲۰۰۷ - ۷ تیر

Keine Kommentare: