Sonntag, 10. Februar 2008

بيانيه هيأت اجرائی جبهه ملی خارج كشور

بيانيه هيأت اجرائی جبهه ملی خارج كشور
به مناسبت ۲۲ بهمن ماه ۱۳۸۶
با فرا رسيدن ۲۲ بهمن، جمهوری اسلامی پا به آستانۀ سی امین سال استقرار نامیمون خود می گذارد.

در نظامی که بنیانگذار آن پیش از ورود به تهران گفته بود:

«ما همۀ مظاهر تمدن را با آغوش باز قبول داریم؛
در ایران علما حکومت نخواهند کرد؛
در جمهوری اسلامی زنان در همه چیز دارای حقوق کاملاً مساوی با مردان خواهند بود و ...»

در این سالها می بینیم، همه امور مملکت در جهت خلاف مظاهر تمدن حرکت کرده و ایران تحت تسلط جابرانه آخوندها بیش از هر زمان از کاروان پُر شتاب تمدن جهانی فاصله می گیرد. بانوان آزادۀ ما نه تنها دارای حقوقی برابر با مردان نیستند، بلکه بیشترین ستم و آزار بر آنان روا داشته می شود.
آخوندها نه تنها حکومت می کنند، بلکه مملکت را به غارت برده اند. درآمد نفت و گاز را که نخست گفته شد به درِ خانه ها خواهند آورد و سپس ادعا کردند بر سر سفره مردم خواهند گذارد، یا به جیب گُشاد آخوندها و بچه آخوندها رفت یا نصیب آدم کُشان حرکت های اسلامی گردید.
در دوران تلسط به ناحق و جابرانه آخوندها بر سرزمین عزیز و ملت بزرگ ایران، درآمدهای حاصل از نفت، دو برابر بیشتر از کُل درآمدِ ایران از نخستین روز کشف نفت در کشور تا سال ۱۳۵۷ بوده است. یا به عبارتی دیگر، این درآمد حدود ۷ برابر – به قیمت روز – تمامی کمک هایی است که دولت آمریکا بر طبق طرح مارشال برای احیاء کشورهای اروپائی به ویژه انگلستان، آلمان، فرانسه و ایتالیا پرداخت نمود تا چرخ های اقتصاد این کشورها که در اثر جنگ آسیب دیده بودند به کار افتد. این کمک ها نه تنها باعث احیاء اقتصاد این کشورها گردید، بلکه باعث شد آنها به قدرتهای بزرگ نیز تبدیل شوند.

جمهوری اسلامی با این درآمدِ هنگفت چه کرده و برای مردم ایران چه به ارمغان آورده است؟

ارمغانی که آخوندها و همدستان غیرعمامه ای آنان برای مردم ایران آورده اند، فقر و بدبختی، توَرم و گرانی، شکنجه و اعدام، ناامیدی نسل جوانی که آینده ایران باید در سایه دانش، آگاهی و دست توانای او شکل بگیرد، بوده.
هر ایرانی که به دردها، بدبختی ها، بی عدالتی ها و ... اعتراض کند به اتهام اقدام علیه امنیت و واژگونی نظام بازداشت و بدون برخورداری از امکانات دفاعی، شکنجه و اعدام می شود. چطور ممکن است کسانی که منابع ملی را به غارت برده و می برند و عامل اصلی بدبختی های مردم شده و کشور را به نابودی و ناامنی کشانده اند، دم از حفظ امنیت مملکت بزنند.

هم میهن گرامی
برای نجات مردم ایران از شرایط اسفناک و دردناکی که با آن دست به گریبان هستیم، تنها یک راه وجود دارد و آنهم ایجاد یک اتحاد و همبستگی ملی که حول شعار تحققِ آزادی و استقرار حاکمیت مردم ایران است، می باشد.

هيأت اجرائی جبهه ملی خارج كشور
۲۲ بهمن ۱۳۸۶

Keine Kommentare: