Dienstag, 28. Oktober 2008

روستای زادگاه احمدی نژاد به شیره کش خانه تبدیل شده


روستای زادگاه احمدی نژاد به شیره کش خانه تبدیل شده



سایت حکومتی فردا: روزنامه دیلی تلگراف طی گزارشی از وضعیت معیشتی مردم در روستای آرادان محل تولد احمدی‌نژاد به بررسی استفاده از موادمخدر در این روستا پرداخت.
این روزنامه درباره زادگاه احمدی نژاد نوشت: اینجا جایی است که رئیس جمهور اسلامی که پسر یک آهنگر بود در سال 1956 به‌دنیا آمد. در سال 2005 ساکنان این روستا به مناسبت انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهور پرچم آویختند و امیدوار بودند برای رسیدگی‌های دولتی در اولویت قرار گیرند.
این روزنامه ادامه می دهد: امروز هم پرچمی در ورودی روستا آویخته شده که در آن نوشته شده به آرادان محل تولد رئیس‌جمهور خوش‌آمدید.
به ادعای این روزنامه اما وقتی قدم در روستا می گذارید متوجه می‌شوید اینجا بافورهای زیادی وجود دارد که از آن دود تریاک برمی‌خیزد .
خبرنگار دیلی تلگراف در ادامه می افزاید: مردم محلی می‌گویند ضمانت برای کار و شرایط بهتر زندگی، با تریاک، هروئین و دیگر مواد مخدر که فاصله بین واقعیت و آرزو را پر کرده، از بین رفته است.
نویسنده گزارش در ادامه با ادعای اینکه مردم آرادان هم‌اکنون احساس سرخوردگی می کنند درباره منزل پدری احمدی نژاد نوشت: خانواده وی در دوران طفولیت احمدی‌نژاد آن‌جا را ترک کردند و از خانه خشتی آن‌ها دیگر اثری باقی نمانده است.
یکی از مسئولان این روستا به خبرنگار دیلی تلگراف می گوید: "60٪ مردم اینجا به صورت روزانه تریاک می‌کشند و 12٪ آن‌ها کراک استفاده می‌کنند که در عرض سال‌های کوتاهی باعث مرگ آن‌ها می‌شود. مشکل بسیار جدی است و این به علت بیکاری است بیشتر مردم فقط 2 تا 3 ساعت در روز مشغول به کار هستن
د".

1 Kommentar:

Unknown hat gesagt…

سلام، یارانه‌ها که یاری نمیکنند، بنزین و گاز قیمتش سر به آسمان گذاشته، خارجیها هم که تحریممون کردند، با دنیا در افتادیم بخاطر نیروی هسته‌ای، نون هم که چند برابر شده، مردممون هم که هر روز دارند بخاطر بنزین قلابی سرطان شش میگیرند ، دنیا هم با ما در افتاده ، هر وقت هم که حرف می‌زنیم میگویند این همه بدبختیها در راه و برای اسلام است. اسلامی هم که رشد میکنه هر روز، سنّی است نه مال ما شیعه ها.‌ای امام کجایی که روز قضاوت نزدیک است. خودت رحم کن بر ما.