Donnerstag, 11. September 2008

چرا این چراغ به خانه روا نیست ؟

چرا این چراغ به خانه روا نیست ؟
ساسان کردستانی
برای اثبات یک ادعا گاهی به دلایل بسیار اصلن نیازی نیست .یک رژیم دینی واپسگرا 30 سال پیش با بهره گیری از علایق مذهبی مردم بر همان مردم سوار شد و چنان گرده ای از مردم مسلمان کشید که روزی صد بار آرزوی مرگ خود می کنند.
آیا این حکومت ضد ملی و ضد ایران نیست ؟ اگر نه پس چگونه می توان سیاست و شیوه حکومت داری خامنه ای را توضیح داد :
"سرمايه : بر اساس توافقنامه امضا شده بین ایران و نیجریه، ایران تا چهار سال آینده 30 هزار دستگاه واحد مسکونی در شهرهای مختلف نیجریه می سازد. بر اساس توافقنامه امضا شده ایران و نیجریه، ایران تا چهار سال آینده 30 هزار واحد مسکونی در شهرهای مختلف نیجریه احداث خواهد کرد. قرار است این واحدهای مسکونی برای اقشار کم درآمد و طبقه متوسط نیجریه احداث شود. ارزش این قرارداد بیش از 200 میلیارد دلار نیجریه برآورد شده است."
این در شرایطی است که خود ملت ایران در بسیاری از استان های سیستان و کرمان و یزد و خوزستان، در دخمه ها و کپرها و حلبی آباد ها در بی آبی و بی برقی و مثل انسان های اولیه بدون تسهیلات آموزشی و بهداشتی گرفتار نان شب اند .
یا به این مورد اخیر توجه کنید :
"فارس: مديركل نوسازي تجهيز و توسعه مد‌ارس لرستان گفت: همزمان با بازگشايي مدرسه‌ها ساخت 47 پروژه نمازخانه در مد‌رسه‌هاي راهنمايي دخترانه و متوسطه پسرانه با اعتبار 35 ميليارد ريا ل آغاز مي‌شود."
واين در حالی است که بنا به نوشته جام جم 7500 مدرسه استيجاری در کشور وجود دارد که بسيار از آنها در حال ویران شدن قرار دارند و شدیدن نيازمند باز سازی و نوسازی هستند!
در شرایطی پول خزانه این ملت گرفتار هزاران درد و گرسنگی و بیماری، صرف مسجد سازی و طرح های امام زمانی می شود که بهداشت و سلامتی ملیون ها دانش آموز ایرانی در چنبره خطرات متعددی گرفتار است .
این تنها یک نمونه :
"رسالت : رئيس اداره سلامت نوجوانان، جوانان ومدارس وزارت بهداشت، از تدوين سياست كلان براي مدارس مروج سلامت و دستورالعمل شپش سر(بوكلت پديكولوز) دانش آموزان خبرداد... دكترگلايول اردلان، در گفتگو با ايسنا، با اشاره به شيوع فراوان شپش سر در دانش آموزان روستايي به علت تجمع درفضاي فيزيكي سربسته وعدم رعايت كامل بهداشت فردی تدوبن شد ..."
گر مسلمانی از این است که حافظ داردوای اگر از پس امروز بود فردایی
!

Keine Kommentare: